Välkommen och kul att du vill titta in i min blogg.



Här hittar du nyheter som har kommit till butiken och utvalda delar av vad som sker i mitt liv.

Kram Ulrika



onsdag 28 april 2010

Växthus nr.2


Jag har vuxit ur mitt växthus- det är just nu odlingslådor och plantor över hela golvet så man knappt ryms att vattna.


Men jag har en plan... vi har sparat de gamla fönsterna från vårt hus och det finns plats bakom garaget så nu behöver jag bara övertyga mannen om att det är mycket bättre att fönsterna kommer till användning istället för att köras till soptippen.


Naturligtvis ska det andra växthuset vara kvar så jag kan odla ännu mer- 2 växthus det behöver väl alla, eller?

Dessutom så blir man glad och harmonisk av att hålla på i växthuset och en glad fru och mamma är bra för hela familjen!


Så det är ganska självklart att jag behöver ett till växthus. Kram på er

2 kommentarer:

  1. Givetvis behöver man två växthus! Man kan aldrig få för många, inte heller för stora.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Klart de gamla fönstrena ska bli ett växthus! Glada mammor behövs sura mammor är INTE kul.. :)

    SvaraRadera

Välkommen

Kul att du vill titta in en stund i mitt liv & min butik. Kram Ulrika

Bloggintresserade