Välkommen och kul att du vill titta in i min blogg.



Här hittar du nyheter som har kommit till butiken och utvalda delar av vad som sker i mitt liv.

Kram Ulrika



söndag 11 april 2010

Solen visade sin bästa sida!

Så skönt det har varit att få njuta av solen idag, det behövdes verkligen efter den lång vintern. Jag borde ha jobbat & lagt in nya varor på hemsidan, men det kändes bättre att tanka lite solsken- jobba hinner jag imorgon.
Väntar på att min man & ena dottern ska komma hem efter att ha varit på Länslags-SM i innebandy för F-92, det gick väl inte så bra för dem men jag tycker det är skönt att de kommer hem i alla fall.

Det kommer snart lite bilder på bygget av vårt nya kök, längtar tills det blir klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen

Kul att du vill titta in en stund i mitt liv & min butik. Kram Ulrika

Bloggintresserade